Літак ARGUS

Комплект.1 116000 грн.
Комплект.2 118000 грн.
Комплект.3 203000 грн.
argus_1
argus_2
ОписХарактеристикиКомплектація

Основні особливості літака ARGUS

 

Багатофункціональний безпілотний літальний апарат для промислового застосування.

Безпілотний авіаційний комплекс був розроблений українською компанією AIRCRAFT BUREAU і вироблен на її власних потужностях. Компанія AIRCRAFT BUREAU була заснована в 2014 році, командою спеціалістів в галузі проектування безпілотних літальних апаратів.
На сьогоднішній день AIRCRAFT BUREAU виконує повний цикл робіт від розробки до виробництва.
У 2015 року командою AIRCRAFT BUREAU було розроблено безпілотний комплекс на базі літака “ARGUS”, з 2017 року безпілотний літальний апарат прийнятий в експлуатацію. Основним призначенням літака є виконання завдання в автоматичному режимі, але передбачені також напівавтоматичний та ручний режими керування.

Простота та надійність. 

Літак об’єднує в собі простоту конструкції, багатофункціональність та надійність. Матеріал із якого виготовлено літак – пенополіофілен. Це дуже міцний, але легкий матеріал схожий на звичайний пінопласт, але має поліпшену гнучкість і пружність. Витримує великі навантаження.
Фюзеляж літака зроблено у вигляді циліндричної гондоли, яка розміщується під крилом. У гондолі виконані відсіки у яких розміщується електронні системи літака, акумуляторна батарея, а також обладнання, яке встановлюється на борт. Носова частина гондоли має окремий відсік у який може бути встановлена курсова камера, або гіростабілізований підвіс для фото-відео камери.  Відсік у гондолі, в який встановлюється обладнання, розташован позаду відсіку із акумуляторною батареєю. Така компоновка впроваджує додаткову безпеку для обладнання підчас приземлення (виключає можливість пошкодження обладнання акумуляторною батареєю під час жорсткої посадки). Завдяки застосованому у виробництві літака матеріалу, він має високу й не дорогу ремонтнопридатність. Завдання, яке ставили перед собою розробники літака – створити недорогий, багатофункціональний та надійний безпілотний літаючий апарат, який би не поступався польотними характеристиками існуючим сьогодні на ринку аналогам. І їм це вдалося.

Вирішує завдання.

1. Моніторинг стану рослин на полях сільхоз підприємств.
2. Розвідка і моніторинг водних та лісові масивів.
3. Моніторинг нафто- і газопроводів,
4. Моніторинг ліній електро мереж.
5. Здійснення аерофотозйомки
6. Застосування в пошуково-рятувальних операціях.
та інше.

Якісна фотозйомка території.

Головним завданням для літака ARGUS є виконання якісної зйомки території, з тривалістю польоту 2.0 години на висоті від 70 до 1000 метрів. Апарат може бути оснащений будь-яким обладнанням для здійснення різних видів з’йомки: звичайні камери з високою роздільною здатністю, мультиспектральні камери, тепловізійні камери (тепловізори), пристрої нічного бачення та інші.

Точність. 

Літак розроблявся, як повністю автономний інструмент для отримання данних, який взмозі виконувати завдання без втручання пілота. Керування літаком виконується його електронними системами навігації, що виключає для користувача необхідність мати навички професійного пілота (достатньо базових знань). Від користувача вимагається тільки задати літаку польотне завдання для виконання, та запустити літак у повітря. Сьогодні безпілотник випускається у трьох комплектаціях: дві з них – це повністю автоматичний політ по польотному завданню (різниця у засобах передачі сигналу телеметрії з борту літака на ноутбук користувача), третя – це автоматичний політ із можливістю переходу на ручне керування. Завдяки автоматизації системи, літак має високі показники надійності, простоти та стабільності польоту, спроможність забеспечення необхідних режимів польоту для отримання точних і якісних даних.

Система керування.

Система керування польотом, в залежності від комплектації, має три режима: автоматичний, напівавтоматичний та ручний. Маршрут польоту задається з монітору ноутбука у програмі керування польотом. У варіанті комплектації 1, на монітор ноутбука передаються данні телеметрії літака за допомогою GSM сигналу (радіус передачі сигналу необмежений і залежить від GSM покриття). У даному випадку, э можливість завдавати маршрут та виконувати спостереження за автоматичним польотом, безпосередньо в офісі (із літаком на місцевості повинна бути людина, яка його запустить з руки, а після приземлення, забере з місця посадки. Комунікація між людьми може відбуватися за допомогою мобільного зв’язку). У комплектації 2, на монітор ноутбука передаються данні телеметрії літака за допомогою радіо сигналу (радіус передачі сигналу до 40 км). В даному випадку, у комплектацію літака входить мачта із направленою радіоантеною. Комплектація 3 передбачає наявність у комплекті, крім ноутбука, наземної станції керування, на манітор якої передається відеосигнал із курсової камери літака, а також на літак передається сигнал з пульта його ручного керування. Ручне керування літаком здійснюється на відстанні до 10 км, а передача відео з курсової камери – на відстань 1,5 км.

Спостереження та контроль польоту. 

Для зльоту «ARGUS» не потрібно додаткових пристроїв, також немає особливих вимог до стартового майданчика. Запуск літака здійснюється з руки. Спостереження за роботою літального апарату в режимі онлайн: данні о місцезнаходженні літака, його швидкості та висоти польоту, швидкості вітру, заряду батареї та інші. Посадка літака здійснюється в автоматичному режимі по-самольотному.

 

Розмах крил 2000 мм
Довжина 1400 мм
Діаметр гондоли, максимальний 120 мм
Висота (відстань від нижньої точки гондоли до верхньої точки крила) 230 мм
Максимальна злітна вага 4,5 кг
Корисне навантаження 0,600 кг
Висота польоту, максимальна 1000 м
Швидкість польоту від 13 до 20 м/с
Тривалість одного польоту  2 год
Максимальна кутова шіидкість: нахил 300°/сек рискання 150°/сек
Швидкість обробки с/г угідь, га/політ 400
Система керування Маршрут польоту задається з ноутбука
Опір вітру 12 м/с
Керування автоматичне Да
Керування ручне (опційно) Да
Передача телеметрії GSM сигналом (опційно), до 40 км Да
Передача телеметрії радіо сигналом (опційно), до 40 км Да
Курсовая камера (опційно) Да
Корисне навантаження Фотокамера, відеокамера, мультиспектральна камера, инфра-червона камера, тепловізор та інше.
Тип двигуна Електричний
Кількість двигунів 1 шт.
Запуск З руки
Час підготовки до запуску 10 хв.
Приземлення По-самольотному
Системи безпеки Захист фотокамери від ударів та вібрацій.
Програмне забезпечення (ПЗ) Mission Planner

КОМПЛЕКТАЦІЯ 1 (тільки автоматичний політ)

  1. Планер
  2. Модуль з антенной (GSM Телеметрія)
  3. Кейс для транспортування планеру

Додатково, для польоту потрібен ноутбук та ПЗ Mission Planner

КОМПЛЕКТАЦІЯ 2 (тільки автоматичний політ)

  1. Планер
  2. Мачта (h=3 м) із направленою радіо антеною (Телеметрія)
  3. Кейс для транспортування планеру

Додатково, для польоту потрібен ноутбук та ПЗ Mission Planner

КОМПЛЕКТАЦІЯ 3 (автоматичний політ + курсова камера+ ручне керування)

Ручне керування на відстанні до 10 км
Передача відео з курсової камери на відстань 1,5 км

  1. Планер
  2. Наземна станція керування (НСК) у транспортировочному кейсі
  3. Фото штатив із встановленими прийомопередавачами даних телеметріїї та команд з НСК
  4. Кейс для транспортування планеру

Додатково, для польоту потрібен ноутбук та ПЗ Mission Planner